Latin Adventure

Hold deg oppdatert om mitt latinamerikanske enventyr! -en lekson i hvordan overleve to jenter i fem maneder

Wednesday, January 04, 2006

Nyttaar!


1/1-06

Daa va det 2006. Eg aa Ida har vaert i London siden onsdag. Det gjekk fort aa komma inn i London-rutinen.. Me kan snart tuben utenatt. Me har faatt et firamannsrom her paa hostelle. Fyssta naattaa delte me rom me Cathrine, men hu reiste paa torsdagen. Ellers dele me rom me Rebecca fra Australia. Hu reise te Paris imaaraa tidligt. Paa fredag kom Emily. Ei aen jenta fra Australia. Hu reiste nettopp te Skotland. Igaar tog eg aa Ida Emily me te Camden Town. Det en livlige bydel i London me moeye loeye aa se paa. Paa kvellen blei me me en gjeng fra hostelle te The Road House i Cavent Garden. De e en bar/restaurant. Der hadde me en triretters middag foer me tok av paa dansegaalvet.

Godt nyttaar alle samen! oppdatering komme snart

1 Comments:

At 12:36 PM, Blogger JAN INGE said...

Hei vennene mine, jeg må bare prove dette jeg ogsa (mamma). GODT NYTTÅR. Hores jo vanvittig bra ut dette, jeg misunner dere. Vi ma nok ta en tur en vakker dag vi ogsa. Greit at det legges spor etter dere så vi vet så nogenlunde hvor i verden dere er å finne. Det holder liksom ikke helt med Sør-Amerika. Her er kjolig, julen er pakket ned for denne gang. Klem fra mamma

 

Post a Comment

<< Home