Latin Adventure

Hold deg oppdatert om mitt latinamerikanske enventyr! -en lekson i hvordan overleve to jenter i fem maneder

Wednesday, January 04, 2006


Ei go' stonn seinare.....
Naa e me endele i Buenos Aires. Noge sliten itte moeye festing i London, laaange flytura og endel venting paa o'Hare e me. Laderen te kameraet saa eg hadde gloemt igjen hjemma, kom selvfoelgele te hostellet i London rett itte me hadde reist derfra. Uansett saa moette me Odette, jentaa fra nederland, paa Heathrow. Endele e trioen samla. Odette e kjemme greie, aa me kaamme alle godt oeveens. Av en elle aen grunn komme me og fort paa boelgelengde me di ansatte paa flyaa.. Eg e veldigt glae for at eg har me Ida og Odette. Di e godt vandt me livet paa loffen. Det e egentle skamlett aa blikjent me andre backpackara. Me traff jo Emily og Rebecca paa hostellrommet i London. To kjempekjekke jente fra Australia. Av en elle aengrunn saa e det voldsomt me australske folk ute paa loffen.

Eg e ikkje heilt sikkaar paa ka klaakka e, men eg tippe at hu e saann cirka sju.. Det har begynt a skumra litt ude, men det efremdeles en behagelige temperatur. Det harvaertca26grade heila dagen. Akkurat passe egentle. Me har fonne et hostell her i BA og har betalt for tri nette. Tror me blir her i cirka ei uga. Eg maa aerligt talt sei at eg ikkje helt fatte kursen paa pesoen her (elle dollaren, for den saks skyld..),men eg tror eg leve endel billigare her enn i London.

Ska forresten hilsa fra Ida.. hu trenge pc'en naa.

blir forresten veldig glae' for mellinga:)

1 Comments:

At 2:22 PM, Anonymous Anonymous said...

It is a gland that has only protruded from the skin. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry uk[/url] An "affidavit," especially an affidavit "sworn true, correct, and complete," has evolved over time as the accepted process by which someone expresses his truth in the most solemn, absolute, ceremonial means possible, past which nothing exists. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose[/url] Kwwuhpktl
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora bracelets[/url] Dckytmyqk [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose jacket sale[/url] nufqalhuz

 

Post a Comment

<< Home