Latin Adventure

Hold deg oppdatert om mitt latinamerikanske enventyr! -en lekson i hvordan overleve to jenter i fem maneder

Wednesday, January 11, 2006

Lazy day in BA


Tangoshowet paa Café Tortoni var enestaaende. Vi ankom en liten time foer showet begynte for aa innta en bedre middag. Vi var 13-14 fra hostellet som hadde middag der. Jeg hadde en deilig biff. Stedet bar tydelig preg av aa vaere noe mer ekslusivt enn andre steder vi har hatt middag, noe prisen klart indikerte. Vi hadde reservet bord for ti til tangoshowet. Stedet var smekkfullt, saa alle kunne ikke bli med inn til rommet hvor showet var. Det overasket meg at flertallet der ikke var turister, selv om vi var godt representert. Stemningen var hoey i det lille, intime rommet. Ida filmet et snutt av selve dansingen. Gleder meg til aa vise den til alle dere hjemme. Dette var tango i hoey klasse.
Vi forlot Café Tortini i ett tiden og satte kursen for Poerto Pirates, et nattens vannhull ikke langt unna. Selv var jeg godt paa vei inn i droemmeland, saa jeg tok en tidlig taxi tilbake til hostellet.
I morges vaaknet jeg ti minutter over frokost, saa jeg spurtet ned til kjoekkenet og grep to rundstykker foer jeg turet opp paa rommet for aa pakke. Selv om jeg faktisk har mer klaer naa en da vi reiste fra London, gikk det lettere aa pakke sekken idag..
Vi sjekket ut klokka elleve idag. Etter det har vi ikke gjort stort annet enn aa sloeve i lobbyen. Jeg har laast inn all bagasjen min saa jeg har ingen bok aa lese. Jeg har lest det meste av argentinsk historie (lonely planet). Jeg holder ogsaa paa med en bok om 20 filosofer. Kort og lettlest, men interessant og morsom.

Ellers saa har jeg paadratt meg an aldri saa liten forkjoelelse.. Pga air conditionerene overalt, er det faktisk litt for kaldt.. Men kan jo ikke klage.

Anyways.. Naa logger jeg av og finner en saccosekk og tar meg en liten siesta her i lobbyen.

¡Hasta luega, amigos!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home